KuleMager

Dette er den komplette timen for deg med huleboer i magen. Kondisjonstrening på fitnessball kombinert med deilig styrke.

Spesielt fokus på gode øvelser for stabilitet i rygg, bekken og hofte. KuleMager er en annerledes og herlig effektiv trening for deg som er gravid. Fysioterapeuten legger vekt på kvalitet og hensiktsmessig teknikk under hele treningen. Timen avsluttes alltid med instruert bekkenbunnstrening og uttøyning av sentral muskulatur. Trening i trygge rammer under graviditeten er positivt både for mor og Lille i magen. Alle friske gravide anbefales av Helsedirektoratet å drive med fysisk aktivitet. Enkle trinn og moderat intensitetsnivå.

KUL time! Møt andre KULE damer med KULE mager :)

Timen ledes av fysioterapeut Mona. 

_AOE0414-Edit (1).jpg

Sissel (29): "Jeg var 7 måneder på vei og hadde helseproblemer i svangerskapet. Jeg var i tvil om jeg i det hele tatt var i form til å trene. Jeg ble tatt veldig godt imot, og fikk raskt energi i kropp og sinn. Jeg glemmer aldri den følelsen av å ta push-ups i uke 39."

Marit (33): "Må bare si at jeg er superfornøyd med å ha trent hos dere under svangerskapet, det har vært sosialt og godt! Jeg har følt meg trygg og ivaretatt fra første treningstime. Den følelsen av å være støl i lår og sete under fødsel fordi du hadde den bra treningstimen dagen før, det må være bevis på et godt svangerskap, mye takket være de gode treningstimene på Femme."